Tage 7 månader.

Tage sju månader är en väldigt gosig skrutt! 
Har det hunnit hända något den senaste månaden? Klart det har men tiden har gått såååååå himla fort! Mycket fortare än nån annan månad tror jag? 
 
Men jo, han äter och sover, har fått en tredje tand och sitter numera stadigt på golvet och leker och grejar. När han ligger på magen rullar han runt på golvet och tar sig riktigt långt! Så nu för man dammsuga varje dag, minst. Annars är bästa nöjet att busa med Gerda och hålla/äta själv på en sked vid matbordet. Äta mat är över huvud taget inget problem precis.  
 
Som sin syster så gillar han att sova nära bröstet på nätterna. . . Men han brukar sova i sin egen säng i början av natten, då passar jag på att bre ut mig. Han skulle nog kunna sova mer i sin säng om jag ansträngde mig, men jag orkar inte bråka på nätterna eller vara vaken mer än nödvändigt.
 
Men alla gosiga veck! 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0