moster en helg!

I helgen kom Maja och Assar hem, det var himla härligt att få vara moster en stund! Så det blev två dagar ute i Ornunga. Igår hade jag hela lilla familjen med mig, det passade bra när det var himla härligt väder och vi var ute nästan hela dagen. Både vuxna och barn trivdes visst! 
Idag åkte jag ut med bara Tage, det kändes lite som semester. (Gerda var hemma med M, himla nöjd för dom åkte och köpte nagellack.) Maja och jag hann med en härlig promenad innan väderomslaget kom mer regn, så idag blev det innelek istället med Tage och Assar. 
 
 
 
 
 
Assar har minsann blivit en stor kille som precis lärt sig krypa! Väldigt speciell stil minsann men den ska han väl kunna förfina, haha. Tänk att vanligt Tage är så stora att dom till och med kan bråka om leksaker!
Det är gosigt att gosa med en bebis som man själv inte har hand om jämt, haha. Jag hoppas att det blir en bra sommar och vi kan ses snart igen! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0