lilla skrutten.

Lilla skrutt-Tage har börjat förskolan! Det kändes lite sorgligt, han känns mycket mindre och bebis än vad Gerda gjorde, fast hon bara vara några månader äldre. 
Men fast han är i en ganska känslofylld period just nu, så gick det bra till slut och jag vet ju att han blir väl omhändertagen. 
 
 
 
 
 
Så nu blir det några månader med jobb och förskolehämtning innan jag blir föräldraledig igen. Gerda ser förstås fram emot att äta både frukost och mellanmål på förskolan ibland! Jag ser mindre fram emot morgnarna när jag måste lämna båda kl 06.15, men jag är såklart övertygad om att det kommer gå! Hehe vet att jag undrade när jag var gravid med Tage att hur tusan ska jag få klart två barn till kl 06.15?? Nu tror jag mig till och med om att få iväg TRE barn i framtiden! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0