semesterbilder!

Tanken med semester är väl att man ska ha såpass trevligt att man glömmer bort mobilen och kameran. Jag tycker alltid det är så förargligt när man inser att man upplevt allt fint genom mobilkamran istället för genom dom egna ögonen. Jag hade såpass trevligt i Rättvik, men några semesterbilder blev det iallafall! 
 
utsikt från Vidablick i Rättvik. Vågade ej klättra upp i tornet (för ännu bättre utsikt) pga blåst och tvångstankar om att hoppa ner. . . 
 
Syster Maja och jag vid samma utsikt. 
 
Jag hade packat massor av fina sommarkläder till Gerda, men hon fick mest se ut så här. . . Tur att jag är bra på handtvätt, har inte tillräckligt med bebisbyxor för en kylig vecka utan tvättmaskin!
 
Till sist kom solen!
 
Fika vid Styggforsen! Det är trevligt att fika där, annars är vi ganska trogna Fricks konditori och café - där fikade vi fyra gånger.
 
Längst ut på Långbryggan i Rättvik. 
 
Gerda i sin gamla morfars knä. Det fanns alltid något knä att sätta Gerda i, så praktiskt! 
 
 
För nägra av mina tidigare semesterupplevelser i Dalarna, kika här, här, och här 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0